28 Ekim 2010 Perşembe

THY şimdide P.E.Valencia'ya sponsor

(Forma arkası THY 1)

Son yıllarda Türk Hava Yolları büyüme planlarıyla ilgili olarak pazarlamasını spor üzerinden yapıyor.Geçen yıllarda çok tartışılan  Morussi B.C  ve futbolun dev kulüplerinden  Barcelona ve Manchester United ile sponsorluk anlaşması imzalamıştı.Bu sene Euroleague'in ismine 5 yıl opsiyonlu 10 yıllık bir anlaşma ile büyük bir ortaklığa girişti.Son olarak ise P.E Valencia ile anlaşmışlar. Açıkçası ben bu anlaşmayı basında hiç görmedim belkide yazıldı ama ben denk gelmedim.Benim bundan haberim birkaç gün önce Ermal abinin Twitter'a ''THY Valencia'yi Charter'la getireceğine, onlara sponsor olacağına, Türk takımları'nın seyahat ettikleri zaman koltuk aralarını genişletse bari , Avrupa'da Türkiye'yi temsil eden takımlara da sponsor olsa...Gerçi bizim takımlar mecbur onlarla uçmaya.. Hayret birşey...'' diye twit atmasından sonra oldu.Ben de maçta özellikle buna dikkat ettim ve paylaşmak için birkaç fotoğraf çektim.Kuqo'ya katılmamak elde değil.Zaten çokça da tartışılıyor THY neden ülke için bir sponsorluk yapmıyor diye.Eee ne deyilim onlar anlaşmış bize de tebrik etmesi düşüyor... 

(Forma arkası THY 2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder