29 Ekim 2010 Cuma

Efes Pilsen - P.E. Valencia

(EfesPilsen-P.E Valencia)
THY Euroleague'nde ilk hafta maçlarını kaybeden iki iddialı takım İstanbul'da karşı karşıya geldi. 2 takımda bu maçtan galibiyet alarak yoluna devam etmek istiyordu ki kadroları bunun için yeterliydi.Maça iyi başlayan taraf konuk ekip P.E.Valencia oldu ancak Efes Pilsen'in maça ısınması çok sürmedi ve periyot sonuna doğru farkı 2 sayıya indirerek devreye 16-14 geride girdi.Devreden sonra ivmesini daha da yükselten Efes Pilsen ilk yarıyı 20-13 tamamladı.2.yarı aynı senaryo Efes Pilsen lehine devam etti her ne kadar ara ara P.E Valencia vites arttırsa da Efes Pilsen'i yakalayamadı ve mağlubiyet serilerine bir yenisini daha ekledi.


(P.E.Valencia Jose Simeon)
(P.E.Valencia benchi)

Not: Maçtan çok yüzeysel bilgi verebiliyorum çünkü Valencia'lılar ve bizim grup arasında mekik dokumaktan hem de oturduğum yerin azizliğinden maça çok hakim olamadım bu da dikkatimi düşürdü.

Takım değerlendirmesi

P.E. Valencia ; bireysel olarak yetenekli olan oyuncuları sezona hem Avrupa'da hem de liglerinde çok zor ekiplerle karşılaşarak başladı (Bilbao ,Barça ,Pao ve Madrid ) buda yeni kurulan takımın birbirine alışmasını güçleştirmiş gibi duruyor.Bir de maçın sonuna kadar ellerinden gelen direnci göstermeleri müthişti.
İstatistikleri ; 19/45 2 sayılık atış ,  4/15 3 sayılık atış ve 13/20 serbest atış .
Maç sonu toplam 57 reyting
Cook 4 , Claver 6 , Simeon 2 , Lishchuk 12 , Martinez 6 , Pietrus 2 ,Savanovic 15 ,Fernandez 6 ve Javtokas 10 sayı.


(P..E Valencia Dusko Savanovic)
(Rafa vs Sinan )

(Ender vs Cook)


Takım değerlendirmesi

Efes Pilsen ; Beklenenden iyi bir performans gösterdiler bence. Vujcic'in takıma katılmasının hem oyun zekası hem de konumu bakımından çok pozitif bir etkisi olmuş gibi gözüküyor. Beni en çok rahatsız eden nokta ; skor ve sayı dağılımı. 2.periyodun sonunda sadece 5 oyuncu sayı bulmuştu maç sonu ise 7 oyuncu sayı üretti ondada sayı yükü Rako ,Bootsy ve Tunçeri'deydi. Bunda diğer oyuncuların suçu var demiyorum koçun paylaştırmasını eleştiriyorum.



İstatistikleri ; 20/44 2sayılık atış , 6/14 3 sayılık atış ve 21/22 serbest atış.
Maç sonu 90 reyting
Rakocevic 20 , Robertas 6 , Tunçeri 16 , Thornton 19 , Gönlüm 2 ,Vujcic 5 ve Nachbar 11 sayı.

(Robetas vs Javtokas)

(Jose ve Sinan)

(Maç sonu 2 takım )
(Maç sonu 79-63)



Maç dışı:

(Valencia taraftarları Efes-P.E.Valencia maçı)


Önceki gün beraber olduğum Valencia'lı dostlarım salonda hemen yan blokta oturdular.Bu iyi oldu çünkü onlar ve bizim grup arasında mekik dokudum resmen.Hepsi Efes atkısıyla atkılarını değiştirmek istediklerini söylediler ve 20 kadar kişiden tek tek atkı değiştirmelerini rica ettim.


(Her şeyin başlangıcı Kuqo ;) )

Maç içerisinde 2 kere Valencia diye bağırdılar ancak devamında takımlarınında çok iyi olmamasından ötürü sadece oturup izlediler. Maç başlamadan önce Marisa'ya ve El Triple grubuna aldığım hediyeleri verdim ve gelen tüm misafirlere lokum ikram ettim.




(El Triple'ye Efes forması hediyem)
(Lokum ikramı 1)
(Lokum ikramı 2)
(Lokum ikramı 3)

Bu oldukça hoşlarına gitti hatta tercümanın çevirdiği kadarıyla beni Valencia'ya davet edenler , oraya gelirsem özel yemekler hazırlayacağını söyleyenler bile oldu. Maçtan sonra yanlarına gittiğimde hepsi üzgündü beni tek tek tebrik ettiler ve onlara otobüslerine kadar eşlik edip yolcu ettim.Ben onlara önceki günkü gezi için teşekkür ederken onlarda bana ev sahipliğim için teşekkür ediyorlardı.Onlardan ayrılmak üzdü beni çünkü onlara alışmıştım gerçekten :)


(El Turco Serdarito)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder