31 Ekim 2010 Pazar

Deplasman tribününe saygı #1

Her şeyden önce bir taraftar olarak tribün benim için çok önemli. Özellikle deplasman tribünleri. Kimi zaman ben deplasmana gidiyorum kimi zaman bizim evimize deplasmana geliyorlar. Deplasman her yönüyle ap ayrı bir maceradır . Deplasmana gitmeyi de bizim evimize deplasmana geleni de çok severim. Kısacası deplasman candır can.
Deplasman kültürünü bu kadar seven bir insan olarak blogumda buna da yer ayırmak istedim. Genelde deplasman gidilince karşı taraftan topluca çekilmiş bir fotoğrafınız olmaz oysa ki bu çok önemlidir.Bende bizim maçlarımızda deplasmana gelen taraftarı onurlandırmak için fotoğraflarını çekmeyi ve burada paylaşmayı düşündüm.Biraz birazda maçta neler neler yaptıklarından da bahsedeceğim.


 İlk deplasman tribünümüz Karşıyaka taraftarları oldu. Bildiğiniz gibi Karşıyaka denilince akla direk o müthiş taraftarları gelir. Sağolsunlar her sene bizim evimize 50+ kişi kadar gelirler ve takımlarını son dakikaya kadar desteklerler. Bu maçta da farkın çok açılmasına rağmen skorboard'a bakmadan takımlarını sonuna kadar desteklemeye devam ettiler.Gerçi maçın son 5 dakikası Kerem Gönlüm'e yönelik tezaruhatları vardı. Varsın eğlensinler deplasman taraftarı eğlenmelidir öylede oldu nitekim.Bu arada fotoğraflarda da göreceksiniz bu maçta oldukça kalabalıklardı. Diğer maçlarında başarılar diliyorum aynen takımlarını desteklemeye devam etsinler çok iyi ve mücadeleci bir takımları var ;)
(Efes-P.Ksk maçından Ksk'lılar)

(Karşıyakalılar 2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder