16 Kasım 2010 Salı

Deplasman tribününe saygı #2

Bir taraftar olarak blogumda maç yazıları ve oyuncular hakkında yazarken onların arkasındaki en büyük destekçileri taraftarları yazamadan ve fotoğraflarını paylaşamadan geçmeyeyim dedim.Bunun içinde ''Deplasman tribününe saygı'' diye kendimce bir bölüm oluşturdum ve buna ilk olarak Efes-Ksk maçında Karşıyakalıları haber yaparak ( şuradan bakabilirsiniz) başlamıştım. Bu seferde TBL'de 5.hafta oynan Efes Pilsen-Galatasaray Cafe Crown maçından Galatasaray taraftarlarını aldım. Tamam yol olarak uzak bir yer değil biliyorum ancak yinede gelip deplasman tribünde hele hele o fiyata (45 lira) desteklemeleri takdiri hak ediyor. Bende elimden geldiğince onura etmek için burada onlara çektiğim fotoğrafları koyuyorum.

Salona giriş

Salona geliş

Salona geliş

Maç içinden

Maç içinden 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder