23 Ocak 2011 Pazar

Yaşasın tribün dayanışması

22 Ocak Cumartesi günü Spor Emek-Sen Aslantepe açılışında RTE'yi ıslıklayarak protesto eden Galatasaray taraftarına karşı yapılan hakaretler ve başlatılan cadı avına karşı protesto gösterisi yaptı. 
Protestoya başta Galatasaray'ın Tekyumruk grubu olmak üzere FenerbahChe , Halkın Takımı , Nurtepeliler , Dersim spor ve bir çok kulübün taraftarı katıldı.
Meydan'dan Galatasaray lisesi önüne kadar ''Yaşasın renklerin kardeşliği'' , ''Yaşasın tribün dayanışması'' , ''Arena yıkılsın Tayyip altında kalsın '' , ''Tayyip stadı al başına çal '' , ''Faşizme karşı tek yumruk tek barikat '' v.b. sloganlar atılarak yüründü.


Basın açıklamasını Türkiye Devrimci Spor Emekçileri Sendikası başkanı Metin Kurt yaptı. Açıklamada genel olarak Başbakanın baskıcı tutumuna boyun eğmeyeceklerini , Galatasaray taraftarının yaptığı protestoda haklı olduğunu ve destekçisi oldukları ve tüm tribünleri dayanışmaya çağıran bir bildiri okudu.


Basın açıklamasından sonra grup dağılırken hep bir ağızdan Çav Bella'yı söyleyerek dağıldı.


Not:Bende bir Efes PİLSEN'li olarak pek tabi protestodaki yerimi aldım Efes sweatshirtüm ve atkımla beraber.


Protestodan fotoğraflarım:












1 yorum:

  1. Ayağınıza, ağzınıza sağlık.
    Çok duyulmadı sanırım protesto öncesi. Sen olmasaydın, ben de duymayacaktım belki. Keşke önceden haberim olsa katılmaya çalışırdım.

    YanıtlaSil